thumbnail

Tuesday, April 27, 2010

Hero Kene Campak

Oleh kerana bnyk mase kat kaunter ni bleh la corat coret skit.hihihihi.....(padahal excited sb blog dah berjaya!..nngeee....hihihi...)

ok la..smlm ptg amik syahmi dr taska tgk ade bintik-bintik seluruh bdn..alahai..anak mama kene campak! mama yg rs nak trcampak sb dh bape kali cuti ni...last month semua sakit mata..ni campak pulak!

but arini & esok mr.abah yg cuti dulu sb arini saya kene jaga kaunter, esok saya nk pg kursus buat blog..nk tmbah ilmu..so khamis & jumaat trpakse la cuti sb mr.abah bnyk keje..

Syahmi syahmi..cian anak mama..tp syahmi ni manja tramat sgt.merengek jek..padahal adik ms demam & sakit mata elok je x brbunyi...ni la akibat sb anak sulung & cucu sulung la katakan...huhuhuhu....

Tadid mr.abah dah bwk pg klinik..skrg diaorg brdua lepak2 kat umh je layan upin ipin..hope anak mama cepat sembuh & harap2 adik x brjangkit..sb syahmi ni kali tido msti nk tido sbelah adik,msti nk main dgn adik walaupun kita dh larang...huh....

Harap Syahmi cepat sembuh.
Okey ta ta bye bye.

4 comments:

wina said...

ala ciannya Syahmi kena campak..get well soon ye..kata Hero kan? kenalah kuat :-)

Mrs.Eady said...

wina..sb hero la duk x diam je kat umh tu mcm org x sakit.hehehehe...

tq wina..;)

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

kena campak ke? siannya...kena asingkan tmpt tido dgn adik dia tau.

akhirnya, izwa ada blog sendiri.hehe...best berblog ni. kita tukar2 ilmu,key.

Mrs.Eady said...

kene asingkn?mmhh...ni dh bg tido jauh2 tp dia dtg dekat jugak..letih dh nk ckp.hehehe...asyik nk adik jek...

hehehehe....best gak ade blog ni rupa nyer..hehehe...br tau la.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang