thumbnail

Monday, May 24, 2010

Menu utk mlm ni...hehehe..

Sbenarnyer tgh bz ni keje melambak2 & selambak2 tp di sbbkn trsinggah kat blog kak pai trus la trnmpk masakan nyer tu.huhuhuhu.....sory kak pai i curi ok!jgn mare....;)

Hehehe....ari ni en.hubby cuti jaga syahmi ttibe demam panas & muntah-muntah smpai kene amik nebu mlm td so saya tgh trpikir-pikir nk masak ape ptg ni...so jeng jeng jeng...msti nk tau kan??hehehe......


Tghari ni nk pegi cari daging/ayam/udang...hahahhaa...br masuk keje kul 8 dh pikir nk masak ape....ape daaa.....harap2 jadi la ptg ni..& harap2 en.hubby x ajak beli je..hihihi..tp biase mmg kami masak kat umh amat jarang skali mbeli ni.(lagi2 en.hubby mmg suka masak & saya ade malas skit..hahahaa...)
Lgpn dgn umh mcm tongkang pecah lg la harap x malas!lagi bape hari je lagi ni nk pindah. Brg ade dah di jual sabtu lepas.oppsss.....ni tajuk lain...

But kari ni nk di'kwn'kn dgn ape ek?kwn2 ade cdgn x?

Okey ta ta bye bye

2 comments:

ayu said...

mmmm...sedapnya...
ngan kentang pun ok izwa..^_^

Mrs.Eady said...

X masak la ari nih!en.hubby dh cop nk masak dulu.huhuhu...:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang