thumbnail

Friday, July 09, 2010

* Dulu, Kini Dan Selamanya *

Okey nak gelak dulu..kehkehkehkehkehkeh....bkn ape saya teringat smlm saya chat kat YM dgn kakak saya ni Kak Lina a.k.a Lina78 (kwn Ratuhati) pasal gambar saya kat sebelah ni..kekekeke...kat mane lagi kat belah kiri anda okey...

Gelak-gelak pasal dulu saya kurus skrg saya "kurus" jugak! Tapi mmg betul biler saya tgk gambar sendiri tu malu laaa...tp kene tepek gak utk semangat saya yg tgh diet skrg nih! Jgn tak tahu berat saya dah dpt dah mcm dulu walaupun bkn masa mase anak dara. Cuma saya dah dpt balik berat yg doktor bagi average utk ketinggian saya yg tak berapa nak tinggi nih iaitu 47kg. Hahahahaa....doktor kata berat saya perlu dari 42kg-47kg sahaje berdasarkan ketinggian ni lah.

Skrg target saya nak dptkan pulak 45kg..mase anak dara berat saya 42kg jek!






Sila la gelakkk..hehehehee....

8 comments:

wahida said...

waaaaaa!!!!!nangis kan kalau tgk gambar dedulu...

Mrs.Eady said...

haahahahahha...betul!!!
geram sbb bdn dh lari bnyk!!
nggeee...haahahaha...

Amar Nasir said...

gambar first cowmel;)ayuh berusaha!

Mrs.Eady said...

amar tq...akan berusaha & terus berusaha nih!x sabar nk tggu bln posa nie..

biler tgk gmbr lame lagi mmbara semangat nih.;)

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

kihkihkih...
akak pun tumpang gelak izwa...apapun izwa tetap comel....hehe. bila akak nak kurus mcm izwa neh?????huwaaaaaa....!!!!!!!!!!!

Mrs.Eady said...

kekekekeke...kelakar kan gmbr2 nih?
akak oii..akak dh kurus ler..muka pun cengkung je tgk..

Mrs MaMA said...

gambo first dua2 kurus....hehehe..tapi xpe...tak byk beza.....heheheh

Mrs.Eady said...

kekekek...mimi kalo tgk2 mcm lawak je gmbr2 nih!
baru 6 thn kenal & 4 thn kawin tp dh bertukar jadi mcm skrg nih!hahahaa.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang