thumbnail

Monday, July 26, 2010

Monday Bluesssss....zzzzzzzz........


ZZzzzzzz.......huarrgghhhh!!
Ngantuk nyer la hai hari ni...dah la mlm td tak tahu ape tak kene dgn Sufiya..dia merengek takmo tido dr pkl 2-5 pagi..
Baru je nak terlelap alarm dah bunyi pkl 5.30 pagi...adduuii..malas nyerrr nk bgn tp kene bgn jugak!
Malas yg teramat sgt..nasib bos xde nie boleh la buat keje mcm siput sikit hari ni..ngeeee....
Huuuaaaarrgghhh.....zzzzzzz.....
pssstt...mata dah rabak ni menahan ngantuk!

Oppss..ada entry nak buat psl bowling & aktiviti anak2 tp malassss la pulak!hhuaarrgghh.......

2 comments:

Pai the Mrs Razif said...

dik.. anak meragam ker abahnyer yang meragam?? hehe (gelak gatal)
kpai pun ader entry nk wat tp gambar lak takleh transfer huhu..... :(

Mrs.Eady said...

kekekeek..kalo abah nyer meragam cubit2kn jek!hehehe....

k.pai..org ni ade 3 entry nak buat.keterujaan nak buat tp kemalasan melanda!hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang