thumbnail

Wednesday, August 11, 2010

1st Day Puasa


Cabaran betul hari ni..mlm tadi Sufiya meragam tak tahu ape yg tak kene. Dia bgn sejam skali merengek jek, tido 5 minit 10 minit bgn balik..Akhir nyer pukul 3.30 pagi baru dia nak lena. Tiba-tiba terjaga dah pukul 5 pagi la pulak! Hadui...tak mkn ape la kami laki bini. Just buatkan telur dadar & telur goreng utk husband. Sory ye abg..sbenarnye dia dah pesan tak nak sahur tapi saya kejutkan jugak suruh mkn sikit..

Bile dah nak pegi keje rupa nyer Sufiya tak selesa sebab selsema dia dah keluar ikut telinga..itu lah penyebab tak boleh tido lena. Bile nak baik nyer entah sbb doc dah bagi antibiotik bagi matikan kuman & ubat titik tapi tgk mcm tak okey je lagi..Sufiya ni jarang skali meragam tapi bile dah sakit teruk baru la dia merengek itu pun nasib takat merengek je tak nangis kalo tak lagi haru mlm-mlm buta tu.

Ape pun kerja tetap kerja kene buat jugak.Hehehehe....ni tgh-tgh cuba nak naikkan semangat sendiri nih! Bkn ape takut stress nnti susu akan merudum. So chaiyok!chaiyok izwa! U can do it!


Okey ta ta bye bye.

5 comments:

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

siannya sufiyah...dah naik ke telinga ke? anak2 akak tak pernah alami mcm tu. tak de pangalamn lagi .
apapun, izwa sabar yer...ujian Allah ni, sbb Allah sayangkan kita.

ayu said...

sabar ye izwa..dugaan tu..siannya sufiya..bila anak sakit, mmg kita rasa tak tenteram kan..

Mrs.Eady said...

kak fiza : sedih pun ye jugak sbb dh seminggu tapi tak baik2 lag..dah bwk pg doc tp doc ckp if takde selsema baru okey..
dah ddk taska aircond mcm mane nk hilang selsema tu..:(

ayu : betul la ayu..susah hati sgt2..

wahida said...

sufiya cepat baik ye sayang...meh auntie cium ckit...mmmmmuaaahhh!!!!

Mrs.Eady said...

hehehe..tq auntie wahida!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang