thumbnail

Monday, August 30, 2010

Ada aku kesah?

Mmhhh..entry ni utk org halimunan yg selalu singgah kat sini lepas tu nak sakitkan hati sendiri! Dah la pc aku rosak dah tu ade pulak makhluk yg halimunan ini buat hal. Aku tak marah tapi ade aku kesah ke wahai manusia? Aku tak rase ape pun walaupun ko remove aku tapi yg pelik nyer ko singgah sini jugak nak amik tau hal aku..
Huhuu...mcm ni punyer org pun ade ka??Lawak..lawak....hahahhaa.....

Ko kene ingat selama ko ade pun serupa mcm ko tak ada..jadi tak terkuis pun di hati aku nih.Hahaha.....jgn kater remove, aku dah block terus ko!Hahaha.....aku bkn balas dendam tapi kan lagi senang mcm tu? Nape ko nak susah hati atau jeles hidup aku dah okey dah bahagia skrg?Aku pun tak paham walhal aku tak kacau pun hidup ko....tapi...yang ko rajin-rajin singgah sini tu kenapa??
Mhhh...rindu ke?Hahahaha....weekkk!muntah aku!

Okey lepas ni jgn dtg sini lagi tau..syohh syohhh...pegi jauh-jauh!
Okey salam pergi jauh utk ko...jgn dtg lagi.
Ta ta ti ti tu tu...


BTW.....ku rindu kat kwn-kwn & kakak-kakakku semua..
Nanti ku singgah rumah semua org ye..
Hehehehe...

5 comments:

wahida said...

nape ni izwa? jgn marah2 tau...nnt cepat tua!!

melur said...

Hai, macam2 perangai orang yang kurang kasih sayang dan sakit jiwa ni kan, Izwa jelita...Tak habis2 sakit hati dan dengki..Adakah dengki itu akan menaikkan martabat di sisi ALLAH? satu perbuatan yang sia2 je. Membakar segala amalan baik..erkks...izwa jelita, akakkah orang yang dimaksudkan itu? hehe..Akak telah meremove semua orang dan diri akak sendiri dari FB..hehe

Mrs.Eady said...

wahida : i tak marah punn...cuma penat dgn org mcm ni.heheh...dengki sgt dgn keadaan ku ini.huhuu..

kak melur jelita : mmg org ni kurang kasih syg la kot kalo tak takkan dengki smpai mcm ni.hehehe...bkn akak ler kak jelita oii....akak lg org rindu lagi2 nk jengah blog akak.sbln dpt 2 kali je jengah.hehehe...rindu!

pada org yg berkenaan syoh syoh syoh..pegi la jauh-jauh!

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

sabar ye izwa...
(akak gelak sendiri baca entry ni..hehe)

Mrs.Eady said...

uikss...nape gelak?hehehe...sbb akak pun kene mcm ni jugak ke?hehehehehe..meh kiter gelak-gelak kecik...hihihi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang