thumbnail

Tuesday, August 24, 2010

~ Aktiviti Anak ~

Ni aktiviti anak-anak di hari cuti.









Sepagi & septg bermain di dpn rumah.
Bagi keluar peluh skit, bagi baik demam adik hari tu.
Tgk nmpk tak gigi dia 2 batang tu?
Yang tu okey tp yg kali nie demam nak tumbuh gigi kapak.

Okey la takde mood la nak tulis/ckp/pikir..
Hehehe..
Ta ta bye bye

4 comments:

Live. Love. Laugh. said...

hihih kalau takde mood...kena jumpe mahmood dulu.

seronok kalau cuti dan boleh bermain dgn anak...

salam perkenalan :)

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

cantiknya kete dia. besar pulak tu. sofie nak pinjam,boleh?

wahida said...

ala busyuk busyuk sufiya tu...meh auntie cium sikit bagi hilang demam tu..hehehe...

Mrs.Eady said...

hai live love..salam berkenalan.
alhamdulillah bertambah kenalan ku!hehehe..:D

kak fiza : boleh ajeee...jgn kate sofie je hijaz pun boleh naik skali.hehehe..

wahida : dah sihat dh anak dara tu asyik gelak je nk tunjuk gigi baru dia tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang