thumbnail

Tuesday, August 03, 2010

~ Botol Susu ~


Jumaat yg lepas pegi beli botol susu Syahmi yg baru, saja la tukar sebab yg lama tu mmg dah lama sgt. Tapi terbeli la skali Sufiya punyer.. Oppss...bkn bagi susu biase kat Sufiya tau! Tetap susu mama dia nie.Heheheh...

Yang kecik tu utk susu yg di panaskan kat taska & yg sedang tu botol air masak Sufiya la.
Syahmi punyer botol biase je.

buah hati kami..


tgk ape tu adik?

Tengok la gelagat Syahmi & Sufiya nie. Tapi yg tak best nyer..
Syahmi tanye "mama, nape botol Syahmi takde gambar mcm adik?"
Hhehehe..mama ckp la " botol gegurl je ade gambar,botol boy takde"
Syahmi buat-buat paham je la.Hahahahaa....
Stop! Stop! Meh sambung keje..Kekeke...

Okey ta ta bye bye..

2 comments:

wahida said...

saya tetap nak cakap yg saya admire ngan sufiya tu...

Mrs.Eady said...

hehehehe..sufiya ni peramah kuat senyum tp tak nak dgn org.susah oww mama dia nk buat keje.
hehehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang