thumbnail

Tuesday, August 17, 2010

Makanan Kegemaranku!

keropok lekor!

Yeahhh..inilah makanan kegemaranku! Syokk ow..ori punyer dari T'ganu.
Sape-sape yg pegi sane atau balik kg sane msti saya kirim.
Hehehee..yg ni saya kirim dari seorg kwn Shahida, dia balik kg minggu lepas. Tq lah Shahida.
Tak tahu nak ckp nape saya suka tapi if terjumpa msti saya beli.
Jadi ni la makan berbuka saya smlm!Sedap gilerr & terbaeekkkk...Hehehee....
Balik ni nak berbuka lagi dgn keropok lekor lagi sb ada bnyk lagi kat umh.

Okey ta ta bye bye

5 comments:

wahida said...

samalah kita..saya pun suke giler kat cik kopok lekor ni...kalau gi pasar mlm wajib saya beli sambil makan berjalan...hahaha!!!saya pulak jenis x kisah dari ganu ke dari negeri mane ke, janji kopok lekor..

Amar Nasir said...

wawa,klu aku bkk pose awal arini sebabnyer adalah ko.keropok lekor tu betol2 nk kene gigit ngan aku

Mrs.Eady said...

wahida : same lagi la kiterrr...:D

amar : sedap nyerrrr..lagi2 cicah cili dia tuh!waalllaahhhh...mkn panas2!terbaekkk.....:)

IDAZS said...

sedapnya, kalau saya tengganupun mmg akan beli banyak2 n simpan dalam peti :)

Mrs.Eady said...

IDAZS : betul mmg sedap giler..saya tiap kali de je org nk kesane itu je yg saya pesan!hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang