thumbnail

Saturday, August 28, 2010

Pc rosak..

Buat mase nie ku rehat dr mengepos ape-ape entry sb pc buat hal!
Rindu nk jenguk kwn-kwn..sabar ye akan ku jengah nnti.pada follower or rakan baru akan ku singgah & follow nnti.
Tension tak dpt masuk blog sndiri..ini pun post by hp en.hubby jadi amat-amat la terhad nk mengarang..huhuhu..
Jmpe lg ya!salam rindu kat semua..

Okey ta ta..

7 comments:

melur said...

Beli je la pc baru izwa jelita. Tersangatlah merindui izwa jelita...lama menghilang...

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

alaaaaa....lama lagi ke? rindu dah dgn celoteh izwa. akak tunggu tau!

Mrs.Eady said...

waahhhh..tak sangka ade yg merindui diri ini!terharu rase nyer..
tunggu ye..lagi sikit je pc ni akan okey..
salam rindu kat kwn-kwn,kakak-kakakku ini..

wahida said...

ala rindu kat cerita terbaru si sufiya tu...cepat sikit tau!!

Mrs.Eady said...

td dh buat dh pastu pc hang lagi!!!
tension penat jek upload gmbr si kecik tuh.haduuii...ni nak cuba lagi.

Fara said...

cuba jgn x cuba..dun giva up ya..akan ku tguuuu...

Mrs.Eady said...

wahh..kwn-kwn bg semangat nih!akan ku cuba lagi!chaiyokkk...
sebenarn yer rindu nk singgah umh kwn-kwn nih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang