thumbnail

Thursday, August 05, 2010

` Sufiya Irdina `





Skrg Sufiya dah kerap diletakkn di dlm walker nie. Bkn ape susah owww nk kejar ini budak merangkak dah laju sgt! Hehehehe...pantang lepa dah berdiri kat kerusi la meja la sudah nyer duduk la dlm ni ye dik kalo tak susah mama nak buat keje.
Tapi bkn boleh lame pun kejap je dah bunyi hulur tgn nak mintak dukung la tu! Heheheh..bijak bijak!
Skrg ni bkn jalan kedepan bile duduk dlm ni tapi ke belakang & ke tepi! Hahahaha....kelakar giler kalo tgk.
Mhhh..ape pun senyuman ini lah membahagiakan saya.

Okey ta ta bye bye.

Psstt...hari ni jaga kaunter jadi bnyk masa saya boleh buat bnyk entry!hhahaha...

5 comments:

wahida said...

anak angkat saya dah posing la...kalau mama x nak dukung pia, biar auntie je yg layan pia...ayaaaang dia sesgt...

Mrs.Eady said...

kekeke..anak dara ni mmg pantang nmpk kamera la!dia suka sgttttttt.....hehehehe...
dukung la bdk yg dh 9 kg nie.hahaha...;D

ayu said...

ala comeynya sufiyaaaaaaaa

Pai the Mrs Razif said...

ala, ala tomeynya budak tecik ni. Tapi kan izwa, walker tu yang terserlah daripada sufiya sebab besay sgt. =)

Mrs.Eady said...

ayu : cepat cepat baby gurl plak lepas nie..kekekeke..izwa lepas ni nak laki pulak!hahhhaa...

k.pai : mmg besar walker ni sbb takmo bg jatuh.takut ow sbb dia dh memanjat.heheheeh....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang