thumbnail

Monday, August 02, 2010

Tak Guna?!

Ape yg tak guna nie??Hehehe..pagi-pagi dah guna perkataan yg tak berapa elok! Ceh..bkn la..ni ha kemas-kemas umah ttibe trpikir & terjumpa psl benda nie..Saya ni kalo dah pakai satu brg mmg dah tak tukar-tukar dah sebab malas & tak suka tukar-tukar nie!

Mhh..ape yg saya mengarut nie?! Heheheh......nie..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Handbeg kahwin!

Hahahaha..ni la perangai org perempuan nk tergedik-gedik tak menyempat! Oppss...setengah perempuan je ye! Salah sorg nyer tu saya la. Hehehehe...ni handbeg hantaran kahwin. Saya & suami sama-sama kumpul duit OT kami beli 2 brg tiap bln, 1 brg saya 1 brg suami dari kami mula tunang. Inilah salah satu nyer barang itu.
Dah hampir 4 thn lebih kami kawin & kalo di tambah dgn masa bertunang dekat 5 thn la beg ni di ikat mcm nie jek! Langsung & tak pernah dibuka dari sejak dijadikan sebagai barang hantaran!

Tak caya tgk nih!

*
*
*
*
*
*
*

Reben pun tak buka lagi!

Bile saya nak pakai?! Nape saya tak pakai?! Mhh..saya pun tak tahu sbb sayang nak guna.
Jam pun saya simpan sebab pakai jam 1 lagi yg suami hadiahkan jugak.
Agak nyer nak simpan bg Sufiya ke??Hheehhee...entah!
Nanti la bile terbuka hati nak guna baru saya akan buka reben itu! Yeayy...
Okey ta ta bye bye.

8 comments:

wahida said...

kalau x nak henbeg tu bg saya je lah...ngeh ngeh...cantik tu!!!!

ayu said...

wahhhhhhhh..tak guna lagi?? bagusnya izwa..hehee... cantik tu..

Pai the Mrs Razif said...

tak guna lagi. Rugi2, baik bg kpai jer... hehe
Kalau simpan lama2 sgt takut nanti dah tak elok,berkulat (eh, ada ker?)

Mrs.Eady said...

wahida : welcome back! hehehe..sayang sgt sbb tu tak pernah rasa nk cuba.

ayu : simpan utk anak dara boleh??hahahaaha...

k.pai : di simpan rapi dlm plastik beg dia lagi.hehehehe..ntah biler ler nk terbuka hati nie..;)

IDAZS said...

tak guna lagi???masih beriben???
owhhh bagusnya izwa. :)
simpan untuk sufiya nanti la... :)

Mrs.Eady said...

idazs : kekekeke..cdg nyer mcm tu la tp abah dia gelakkn sbb dia kate " nnti smpai zaman adik besar org dh tak pakai handbeg mcm nih!'
hahahahaa....

Fara said...

wah..cantekk lg tu..apa kata izwa wat contest giveaway..prize dia brg2 nie..ada berani??ee..sayangnyer...;)

Mrs.Eady said...

kekekekke..fara nnti ke pancung dgn en.hubby kalo bg kat org.hahahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang