thumbnail

Thursday, September 02, 2010

~ Aktiviti Bln Posa ~


sikecik & abg yg sgt 'membantu'.hehheee..



Tu dia khazanah yg dah berkurun-kurun kat rumah ibu!
Pinggan cawan mangkuk segala mak nenek la ade.
Mhhh...biase ar umh kalo dah duduk puluh thn segala menda ade!
Hehehe..aktiviti nih berjln mase ibu takde akt umh jek. Time dia OT.
Kalau ibu ade susah sebab semua dia syg tak nak buang.Hehehe...
Last 2 weeks bersihkan peti ais abis segala nyer ku humban..ni rak pinggan pulak.
Heheheh....abis semua!

En.hubby tukang sisih ku tukang buangkan dlm plastik sampah.
Yg mane nak guna kitaorg basuh bilas balik.

Buat ni pun gilir-gilir sebab kejap Sufiya nak susu la kejap Syahmi pulak nk minum susu.
Lagi pun sebab puase jadi takde la buat laju-laju.


Ni keringkan dulu sebelum asing mane nak mane tak nak.
Ade lagi 2 rak sebenarnye tapi seminggu buat 1 dulu..
Minggu ni nak punggah almari baju pulak nak sedekah baju kurung kat cleaner office ibu.

Okey ta ta ti ti tu tu..

3 comments:

wahida said...

mak aii...giler banyak pinggan mangkuk!!!jenuh nak mengemas mcm neh....

Mrs.Eady said...

heheehhe..wahida ni khazanah ntah dah bape thn nyer ntah...huhuuhu...

Mrs.Eady said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang