thumbnail

Wednesday, September 01, 2010

Apabila Terasa Malas..

Kdg-kdg rasa terlalu malas nak berjln ke taska..huuhuuhu..bkn ape kdg-kdg time keje bnyk jadi letih stress. Bukan tak ade susu yg ditingalkan tapi Sufiya jarang minum melalui botol, dia sanggup berlapar tunggu mama datang atau dia tido je..Mmmmhh....boleh ke jadi mak nak malas-malas nih?! Haduiii...heheehhe...mcm ni punyer org pun ade!Kekekeke....

Penat..lagi-lagi bln posa ni lagi kederat tu tak larat sgt.Opsss...jgn ckp 'ow kalo pg sogo or jln tar bleh!'. No no no...tak pegi pun belah-belah sane sbb malas yg teramat sgt!

Tapiiii..ni la penguat semangat saya gagahkan kaki jugak ke taska walaupun jln pelan-pelan..





Gambar ni semua diambil kat taska..bile sampai tgk dia tersenyum hilang penat tu. Lagi-lagi kdg-kdg boleh singgah kelas Syahmi tgk ape dia buat, tgk aktiviti dia.

Okey lah time nak pegi taska dah ni. Kang si kecik tunggu.
Ta ta ti ti tu tu

4 comments:

wahida said...

i love that third pic!!

Mrs.Eady said...

aduhai wahida oii..asal gmbr sufiya mmg le awak tu suker jek!kekekekeke...

ayu said...

izwa : kuatnya izwa ekkkk..dah bertahan sampai 10 bln lebih dah ni...cayalah...sufiya mmg minum sikit je ek..mmm, untungnya izwa...huhu..danial gak minum banyak..wpn dah mkn banyak...kalau mlm lagi laaaaaaaaaaaaaaaa...dok bergayut je kerjanya..lately ni makin kuat menangis + merajuk tul.

Mrs.Eady said...

ayu...dia kalo botol mmg takmo lgsg.buat main-main meleleh jek!
nak gak direct dgn mama dia!tapi tu la..letih pun kene jln jugak..biler smpai tgk dia tunggu rase mcm lega,hilang semua penat tuh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang