thumbnail

Friday, September 03, 2010

Fasa 2 - Jalan TAR

Haaaa....penat sih! Baru balik dr JLN TAR. Lenguh kaki rabak duit..tapi apa kan daya kene jugak beli.
Hehehee....punyer la ramai umat termasuk yg org-org tak semahyang jumaat.Hampeh!.
Ape pun semua brg dah dapat. Jalan dari depan yg berhadapan Sogo tuh smpai la ke Coloseum.
Patah balik terus ke TH Perdana sebab nak susukan Sufiya.
Tapi patah balik semula ke Jln TAR sebab tukar kasut Syahmi akibat salah saiz.
Letih nyerrrrrrr...........
Yang penting mission utk hari ini complete!

Kasut Syahmi

Tudung Saya

Baju Melayu & Songkok Adik

Rak Tudung

Esok lain cerita nyer sebab nak pegi SACC Mall pulak.
Ibu nak cari jubah & nak singgah rumah adik ibu a.k.a pakcik ku.
Ni fasa ke-2 bile fasa nak abis nih?Duit pun dah sikit ni.Hehehehe...

Okey ta ta ti ti tu tu.

3 comments:

nieda said...

huhu..shopink sakan..

ayu said...

wahhhh..banyaknya shopping..best..best..best...

Mrs.Eady said...

nieda : shoping sethn skali jek.kekekeke...

ayu : shoping trpkse shoping pun ade gak nie..:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang