thumbnail

Monday, September 06, 2010

Fasa 3 & 4 - SACC Mall & Tesco

Sabtu - Fasa 3
Hari sabtu lepas pegi shoping lagi tapi beli jubah ibu je..saya tak beli ape pun.
Sekadar pegi SACC Mall beli then terus balik.

Kat kedai nie.

Tgk la aksi anak bujang & anak dara sementara tunggu mak tok dia try jubah.

Ultramen

nak gelak ke nangis nie dik?

tunggu lagi..


Ahad - Fasa 4
Okey keesokkan nyer pegi Tesco Ampang pulak.
Barang-barang dapur utk masak raya.
Haaa...kat sini mmg sakan giler membeli!
Pegi pkl 9 pagi balik pukul 12 tgahari.



Brg dapur

Kasutku

Kasut en.hubby

Sebenar nyer ade lagi tp dah tak kuasa nak amik gambar.Hehehee..
Ade lagi 2 helai suar jeans, 2 helai baju kurung
&
bnyk sgt benda sampingan yg tak kene mengena dgn raya pun ade!
Mhhh..ape lagi?

Ni

*
*
*
*

Buku lagi!

Buku Sufiya

Mhhh..ade lagi tapi yg ni mmg best laa!
Terbaik punyer!

CD Maher Zain

Bnyk kan? Mhh..mmg pun!
Mcm membazir pun ade tapi benda ni semua guna utk jangka mase panjang.
Mcm kasut tu jarang la kami ni membeli kasut tapi skali beli, beli yg mahal.
Bkn sebab bnyk duit tapi sebab ketahanan utk kegunaan jangka mase panjang & keselesaan kaki.
Hehehehe...buku tu tak yah ckp la..mmg tiap kali keluar mmg ade je buku akan di beli utk Syahmi & Sufiya.
CD Maher Zain ni mmg dah lame cari tapi tak jumpe.
Dah dpt pun!
 Syukur...
Okey lah.Nnti nak citer psl berbuka puasa bersama kwn-kwn baik saya.
Tunggu ye...ade ke nak tggu nie??
Hahahhaa...

Okey ta ta ti ti tu tu!


3 comments:

wahida said...

shopping sakan awak ye izwa...nnt nak raya umah awak leh? nak tgk sufiya...

Mrs.Eady said...

ekekekeke....mama sufiya xmo jmpek e?

Mrs.Eady said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang