thumbnail

Thursday, September 09, 2010

Harijadi Saya!



Horeyyy...hari ini harijadi saya.Huhuu...umur dah meningkat lagi setahun tapi saya suka sebab saya dah ada seorg suami yg penyabar & sepasang anak yg comel. Ini melengkapkan hidup saya di usia 28thn.
Insyallah jika ada rezeki saya ingin menambah lagi bilangan ahli keluarga saya.
Hehehehehe...

Ape pun saya bersyukur masih lagi diberikan peluang oleh Yang Maha Esa
utk terus menikmati kegembiraan, kebahagiaan & kesihatan yg baik di dunia ini.
Syukur Alhamdulillah..

BTW..
Kepada semua kwn-kwn saya termasuk pembaca senyap di alam maya ini,
Mohon ampun & maaf sekiranya ada terkasar bahasa, terkomen yg menyingungkan.
Selamat Menyambut Syawal Yg Mulia.
Salam.

4 comments:

Wina Momma Kira said...

Happy Birthday Izwa..moga panjang umur & murah rezeki

wahhh..nak tambah lagi ye?? amin amin :-)

oh pasal restoran abdullah chan tu..
lepas raya nanti nk makan kat sanalah..lama x makan chinese food

pah said...

samat ari jd n samat hari raya kak...

wahida said...

selamat ulang tahun izwa...semoga panjang umur, murah rezeki dan sentiasa bahagia bersama family tersayang...amin...

Mrs.Eady said...

tq tq tq semua....:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang