thumbnail

Monday, September 20, 2010

Kembali Bersiaran..




Salam selamat pagi semua...Kegembiraan berhari raya masih lagi menyelubungi ke?
Hehehehe....ye la tu!termasuk la saya ni.
Hehehehe...saya ada bnyk cerita yg nak dikongsikan.Tapi kite mulakan esok la ye.
Hahahaha...sbb gambar-gambar semua tertinggal kat rumah.

Hari ni saya busy sedikit sbb bnyk kerja-kerja yg tertangguh yg nak disetelkn dulu.
Sooo...tunggu!Eh..ade ke yg nak tunggu?

Okey ta ta..

8 comments:

nieda said...

mestilah adayg tunggu

ayu said...

tunggu jugaaaa...^_^

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

tunggu, jgn tak tunggu.
selamat hari raya, izwa.

Mrs.Eady said...

wahhh..tq tq tq...terharu rase nyer ade yg sudi menunggu...:)

wahida said...

cepat la izwa..nak tgk gambar sufiya pakai baju raya...

Mrs.Eady said...

kekekeek..kasi debaran skit!

Wina Momma Kira said...

sweet je family Izwa berpurple...Wina ngan Kira pun berpurple jugak tahun nie :-)

samalah kite..hubby orang Selayang je, semua family dia kat situ so jalan² kat KL je lah huhuuu

Mrs.Eady said...

Same kaler kee?hehee..tapi thn ni mmg ramai yg pakai purple la..;)
Raya tiap thn sbgai org Kl..;) lepak ikea jek.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang