thumbnail

Tuesday, September 21, 2010

~ Sambutan Hari Raya ~

Tema Purple

My Family

Comel tak?


Sufiya Irdina Bt Suhaidi

Syahmi, Sufiya dgn Maktok.

Dgn Atuk Syahmi & Sufiya


Well...org dah abis cerita psl raya ku baru nak mula.Kekekekekeke...
Ape bleh buat..takde mood,takde mase & takde kelapangan.
Skrg ni pun curi-curi nak buat entry nih!Hehehe...
Raya kami tak meriah sgt sbb tak kemane-mane pun.
Biase la org KL mane nak pegi lagi. Lagi-lagi semua makcik pakcik kat KL jugak.

Ni tangkap gambar pun sebab kenangan 1st time raya berempat.
Last year raya haji yg berempat.
So..cuci mata la ye..
I takde mase nak ckp.Hehehee..

Okey ta ta ti ti tu tu.


3 comments:

nuyue said...

comel & hensem
jelez nyer tgk gambar raya..
sob sob..kita xder gambar raya...

Wina Momma Kira said...

comeinya Sufiya berbaju kurung...suke tengok Izwa sefamily

kami pun berpurple tahun nie :-)

Mrs.Eady said...

Nuyue..takpe la tggu raya haji ye utk brgmbr lagi..yg penting atuk.
Wina..tq!hehehee...ape kurang nyer wina & kira.hehehe..cuci mata kat fb!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang