thumbnail

Monday, October 18, 2010

Aktiviti Hari Sabtu!

Masak-masak di hari sabtu!
Yes..minggu sudah lepas mkn spagetti kat SR terus cari bahan nk masak sendiri la konon-konon nyer!
Bleh je la buat lepas perut sendiri & org kat umh tu.

Beli ni kat tesco.


Masak punyer masak ni hasil nyer!

Spagetti.

Rase dia?Mhhh....kurang garam.
Hehehe...tapi biase-biase je tak la hebatt sgt.
Takde org mkn pun sebab kitaorg pegi kenduri pulak!
Hahahaha....ku mkn sorg diri jek.

Sebenar nyer masak ni lepas kitaorg pegi sarapan kat TTDI.
Kali ni bkn kat Restoran Santai tapi kat D'Cengkih!

(ehsan google)

nasi lemak

laksa johor

lempeng

nescafe

Makan kat sini sedap jugak tapi tekak kami tetap jugak kat Restoran Santai kat sebelah munawarrah tu.
Ni saje try jek.
Bagi 3/5 bintang la!
Hehehe...


Psstt...lepas kami mkn kami pg cari handbeg yg diidamkan tu tapi biler tgk kat luar mmhh...hampeh!!
Indah gambar dari rupa jek.
Last-last kene gelak ngn en.hubby jek!Lepas ni dah tak mintak dah cik abg oi!

Okey ta ta!


2 comments:

IDAZS said...

wow! spagethi...sy suka. tp slalu buat alfredo seafood. nyummy!

Ari sabtu ari tu pun sy nak makan kat d cengkih nie, tapi suami nak makan kat sambal hijau sg penchala. so ikutkan sajelah...3/5 ek???mmm..cancella camt gak...hikhik

Mrs.Eady said...

ida : td en.hubby br sms nk mintak masakkn lagi spagetti nih!kkeekek...tu la kelmarin jual mahal!

ops...pegi la try kat d'cengkih tu mane la tau sedap pulak ke lain org lain citarase.hehehe...:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang