thumbnail

Thursday, October 07, 2010

' Dulu & Kini '

2004
Anak Dara

2005
Tunang orang

2006
Bergelar isteri

2007
1st pregnant

2008
Sudah bertiga

2009
2nd Pregnant

&

Kini

*
*

2010
Berempat sudah..


Mhh...ape hal la citer ni pagi-pagi??
Bkn ape..sibuk duk cleankan pc nak delete ape yg tak patut ade tapi
terbelek-belek pulak folder gambar yg ade kat dlm pc ni.
Senyum sorg biler tgk gambar sndiri dari dulu kejap kurus kejap gemuk..
Actually berat bdn saya senang naik & boleh dikatakan senang gak turun cuma
 lepas bersalin no.2 ni yg teramat payah sikit sbb mase pregnant naik 20kg!
Ye ye 20 kg beb!

Saya bersyukur dgn apa yg saya ada skrg ni walaupun bnyk dugaan yg terjadi dlm keluarga saya sejak 2 3 thn ni..
Yg ni ade mase nnti saya akan cerita di entry lain ye..

Cuma saya berharap saya dpt bahagia dgn keluarga kecil saya ini tanpa ade gangguan lain.

Pejam celik pejam celik kami telah bersama berkawan selama 6 thn 7 bln 3 minggu & 2 hari,
Syahmi telah berusia 3 thn 3 bln 1 minggu & 3 hari, manakala Sufiya lagi 4 hari akan masuk ke usia 1 thn.

Doa saya biarlah kami bahagia sampai bila-bila,
Doa saya supaya kami akan berkekalan shingga hjg nyawa kami,
Doa saya biarlah anak-anak saya bahagia sama kami..

Okey ta ta..



8 comments:

Wina Momma Kira said...

alhamdulilah izwa..suka tgk family izwa nie
wina doakan kebahagiaan izwa sefamily berkekalan :-)

p/s; x suke tgk gambar dolu² sebab kurus...sekarang??? huhuhuuu

Mrs.Eady said...

alhamdulillah terima kasih wina..
terima kasih sbb doakn izwa sekeluarga.

btw...kekeke..lepas ni bleh mcm dulu balik kot?

psstt...tak sabar nk tgk adik kira nie..:D

IDAZS said...

tahniah izwa. semoga bahagia ke akhir hayat.

betulla, gambar izwa kejap kurus kejap gempal, kemudian kurus balik..bertuah badan :)

Mrs.Eady said...

terima kasih ida..:)
tu ar biler tgk balik gmbr ni kelakar pun ade!
dari atas kurus tembam kurus gemuk kurus gemuk then kurus..kekekeke....tiap thn bertukar2!

fisa othman said...

semoga berkekalan izwa..seronok tengok izwa dgn family...sungguh bahagia...;)

Mrs.Eady said...

kak fisa : terima kasih bnyk2..:D

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

izwa,
akak kalau tgk gambo dulu, huh! nyampah dik....kurus bebeno. skrg ni....gomok bebeno la yang. bila nak kurus mcm dulu ni....??? huhuhu

Mrs.Eady said...

kak fiza : kekekekeek.......izwa skrg ni tgh maintain je ni.bleh kurus tu pg la main kejar2 ngn hijaz..kekeke..kejar naik turun tangga!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang