thumbnail

Wednesday, October 13, 2010

Hot Topik!

Borak pagi ni mmg gelihati.Hehehehe...
Bkn ape kitaorg bercerita tntang HP..ala...handphone la!
Terbayangkan zaman dulu-dulu punyer hp.
Masing-masing punyer 1st hp.
Mase tu mmg habis canggih la pakai hp lagi-lagi kalo dpt yg kecik lagi canggih!
Siap gamtung kat leher la nak tunjuk ade hp.Kekekeke...
Ade yg bagak-bagak yg ketuk pala org pun pening!Hahahahaa...haru btul!!
Ade yg jatuh masuk air pun ok lagi ade yg baling kat dinding pun boleh call lagi.
Hahahaha...cuba pakai skrg?Berani tak?
Hahahaha..hadui..skrg ni semua berlwn-lwn pakai hp canggih.
Dulu saya pun same kejap tukar ini kejap tukar itu tapi semenjak dah ade anak ni tukar hp mmg tak penah trpikir!
Eh ye ke??ade gak pikir tapi tak beli pun.
Hehehehee.....

Nak tau tak Hp 1st saya?
Ni..

Siemens

Yang ni dibelikan & dihadiahkn oleh abah.
Dgn no nyer yg mmg mahal time tu.RM230 ko!
Hamikkk....mahal giler skrg ni RM10 je dah boleh beli no baru.
Tapi saya sayang no ni jadi saya pakai dah 10 thn no yg same tak penah tukar.
Tapi...
Sedih sbb hp ni ntah dah kemane..ye la mase muda tak pikir pun memori nak simpan buat kenangan ke..ape yg teringat nk tukar hp jekkkkk....lagi dpt pakwe mase tu yg bg hadiah hp nokia 'butterfly' lagi la lupa diri lupa hp yg abah belikan.
Skrg ni kalo saya jumpe hp ni balik mmg saya nak beli simpan.
Sayang nyerrr....Menyesal!

Okey selamat berHp ye!
Hehehehe...



2 comments:

Wina Momma Kira said...

wahhh lama jugak ye izwa pakai no tu..wina x pnh pakai no sama utk masa yg lama..kejap² tukar hehehee

my 1st hp dulu sony ericcsson..bentuk sumthing mcm siemens nie jugak, besar & berat!

Mrs.Eady said...

wina..dh 10 thn u!hehehe..syg nk tukar sbb nanti kwn-kwn nk cari susah.
rindu la nk cari sgt hp ni balik sbb bnyk memori la dgn abah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang