thumbnail

Thursday, October 21, 2010

Nokia C3




Tadi melawat blog kwn baca la psl hp nie..
Nmpk syok je kan?Lagi-lagi pink itu.
I like!!
Terus sms en.hubby...ckp nak bleh tak?
Dia balas ckp 'tggu abg tukar hp dulu nnti abg bg iphone abg pakai ni kat b'
Alahaiiiiiii...jwb nyer mmg tak dpt la dlm mase trdekat ni sbb nyer en.hubby ni hanye akan tukar hp biler hp tu dh rosak jek! Pendek kater dia x bg beli la ni.Hahahaha....ayat manis je kan bang?
Harga nak kater mahal sgt tu tak la tapi kalo ikut keperluan sbenar nyer tak payah beli pun tak pe!
Hehehehee....aritu baru citer psl hp sbb saya ni jarang tukar hp dah sejak-sejak dh ade anak ni..jadi nyer nak try mintak lah ni...Kekeekke....

Ape kate tunggu bonus?
Orait tak?
Hehehhe...

6 comments:

Wina Momma Kira said...

cantekkk wina suka yang tengah tu..gold colour

tengah survey² jugak nie nk tukar hp sbb dh bosan dengan E75 hikhikhik

pssssttt..cantek rumah baru :-)

Mrs.Eady said...

cantekkk ke??wah...hari dh 5 org ckp cantekkk....kekekeke....

kira ok la ni...:D

wina..harga dia x smpai 500 pun..hehehe...

ibudhani said...

harga dia dlm 450 je rsnye... mmg best bole ber FB heheh....

Wina Momma Kira said...

murahnye izwa...
features dia ok x? malas nk google :-)

ade wifi tak?

Mrs.Eady said...

ibudhani : yg penting bleh fb tuh!kekeekekek.....

wina : takde 3G but ade wi-fi..yg penting bleh fb gitu!haahhahaa..but camera dia 2.0mpxl jek.

az rina a.k.a jaijina said...

wah, cantik sangat..mmg rezekilah tu kan..awak size ye kasut?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang