thumbnail

Friday, October 08, 2010

Raya!Raya!Raya Lagi!

Hari ni office saya buat jamuan raya.Kira ni penutup la nih!
Mmgg meriah dgn mkn pun meriah tapi diet tetap kene jaga beb!
Hehehehe...

Sebenar nyer sibuk bergmbr je dr mkn bkn ape ni kire raya terakhir
dgn team unit peralatan sebab lepas ni diaorg akan melapor diri
di KKTM Kemaman pada bln 11.
Sedih gak sbb akan kehilangan team ni.
Ni kire team ke-2 saya berkerja dgn diaorg.
Org-org yg hebat belaka.

Meh kiter cuci mata sbb penat dh gelak la ckp la dr tadi!


team yg hebat

dgn big bos

Jamuan & ahli majlis











&

*

*

*

Btw percaya tak skrg saya mcm ni?

Kurus tak?

Kekekekekeke....sebenarnye skrg ni masih lagi tgh mkn-mkn tapi saya tak la...
Sekadar jamah-jamah jek!

Okey ta ta!!

 

4 comments:

ayu said...

izwa, kurus jeee..nak diet lagi ke..hehe..

Mrs.Eady said...

ayu..tak dah.tinggal nk maintain jek..:D

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

wah...kurus la dia. best2x...
maintainkan tau! akak ni tak tahu la bila nak kurus... huwaaaa!!!!
jeles i tau!

Mrs.Eady said...

heheheeh..kak ini pun pulun mase bln posa.skrg ni tinggal maintain jekkk...bkn nk kurus sgt la tp nak sesuaikn dgn 'ketinggian'ku yg tinggi nih!kekekeke...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang