thumbnail

Wednesday, October 27, 2010

Salah ke?

Salah ke jika saya merancang 1 benda tu awal berbln-bln?
Mhhh...ke saya ni org yg tak sabar?
No!
Saya adalah org yg mengira, menghitung, mengumpul & mengisah..
Heheehe..ade ke org mcm nie?!

Bkn ape...skrg ni saya dah mula berkira-kira, mula berfikir, mula mencari 
ape nak dibeli ape nak dibuat utk harijadi ibu pada bln 1 & harijadi hubby pada bln 2.
Malah saya dah mengira & mengumpul duit utk kami bercuti pada bln 2 itu.
Salah ke?

Ade org kate saya ni menggelabah sgt sbb masih jauh lagi, masih berbulan lagi utk samapi ke bln 1 & 2 itu..
Salah ke saya buat preparation awal supaya saya tidak kesuntukan duit & masa??
Salah ke?

(dari google)

4 comments:

Wina Momma Kira said...

bagi wina, xde salahnye kita plan awal² nie..in fact byk kebaikan dia

plan awal salah, plan last minute pun salah huhuhuu

izwa ok lg..wina ni dah berangan nk buat sekali 3rd bday party Kira & baby S 1st birthday party, bukan tahun depan tp 2012 hahaha!

nieda said...

perancangan awal lagi bagus. buat pe nk kelm kabut last minute. lagipun kita nk prepare utk org tersayang, mestilah kena fikir dari awal

ibudhani said...

bg saya x slh..lg bgs persediaan awal... lg2 melibatkan bajet...

lgpn 3,4 bln awal bkn la dikatakan trlalu awal..kalo 3,4 thn tu yela kot..

pejam celik pejam celik dh sampai date tu...

Mrs.Eady said...

wina : itu terlebih advance tuh!kekekeke....tapi ntah izwa ni mmg org yg jenis pikir jauh & cepat je kot!

nieda : izwa pikir atleast ape yg kire cari kalo x jmpe sempat lagi tukar perancangan or pembelian.hehehehe...

ibudhani : betul la kan..skrg ni mase cepat sgt berlalu..sikit mase lagi je dh thn baru...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang