thumbnail

Tuesday, October 12, 2010

`Sambutan Birthday Sufiya Irdina`

Sebenar nyer takde la sambutan sgt tapi sekadar belikan kek & potong kat taska je.
Ini pun niat sbb nak sedekah kat kwn-kwn Sufiya & ibu pengasuh Sufiya.
Takde la hebat sgt takde la meriah sgt sekadar bergambar utk kenangan Sufiya bila dah besar nnti.

Jom kita tgk!

kek birthday sumbangan maktok Sufiya.

Birthday Gurl

Baju dihadiahkan oleh ibu pengasuh adik

mama posing lebih!kekeke..

tiup tiup!

dgn ibu pengasuh

mkn!

Oh tak lupa nak bgtau bkn Sufiya sorg je dpt kek tau tapi abg Syahmi dia pun dapat!
Bertuah punyer anak tiap birthday org dia nk potong kek. Kopak mama!
Mase pegi order kek Sufiya dia asyik tnye 'Kek Syahmi?kek Syahmi?'
Jadi maktok dia pun tempahkan la skali utk Syahmi.
Nak tau tak..Syahmi nak kek raksaksa!
Ni semua fanatik ultramen sgt la nih tapi bile org gigit or buat dia tak nak pulak balas?!
Mhhh....anak mama ni tunjuk belang kat umh je dgn abah dia tapi kat luar diam je bile org buat dia.
Eh...jauh plak citer nyer!Kekekekeke....

Jomlah cuci mata!

hamik ko kek raksaksa!

Siap tiup lilin ko!

potong potong!

kwn-kwn pun pelik?!

Kekekekeke.....takpe la Syahmi asalkan Syahmi happy sudah!
Yg penting anak-anak gembira mama pun gembira jugak.
Mcm ni mase hari ahad lepas.2 beradik lepak baca buku sementara nk tunggu pegi kenduri.

selingan.

Oh ho!tak lupa juga sedikit mkn-mkn utk anak-anak taska yg juga kwn kelas Sufiya.

sumbangan.

Okey ta ta!
Mau buat keje.Kekekeke....




3 comments:

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

untung syahmi...saja la tu, nak kopakkan mama. hehe...adik punya bsday, abg pun dpt kek jugak...esok2 kalau bsday abg, adik pun minta kek jugak...tambah kopak la mama kamu....
tak pe la mama, rezeki anak2.

HAPPY BIRTHDAY SUFIYA SAYANG...MOGA JADI INSAN SOLEHAH KEBANGGAAN MAMA DAN PAPA.....JGN NAKAL2 YE, CAYANG!

nieda said...

happy birthday..kek raksasa x tahan tu.hehe

Mrs.Eady said...

Kak fiza : hehehehee....tu la sthn 3 kali je beli kek takpe la lgpn dia mkn ramai2 ngn kwn-kwn taska xde larugi sgt dr trbuang..
ape pun terima kasih bnyk sbb doakn Sufiya..:D

Nieda : tu la nk gak kek raksaksa nasib lerrrr kedai kek tu ade gmbr nih kalo x mane mau cari?sbb dh tnye secret recipe xde gmbr nih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang