thumbnail

Friday, October 01, 2010

Taska...Raya Lagi...

Wah..setelah menyepi beberapa hari baru hari ni tergerak nk update blog.
Kalo ikutkan takde hati lagi sbb 'masalah' tak setel lagi...tapi dah tak buat ape ni boleh la cerita-cerita sikit.

Nak cerita psl Taska Syahmi & Sufiya buat jamuan raya pada 29.09.2010 lepas.
Jadi semua kanak-kanak msti pakai baju raya masing-masing.


Syahmi & geng kelas.

Si Hensem Mama

Semua makanan & minuman sumbangan ibu bapa anak-anak.
Ada juga yg diorder oleh Pengurusan Taska utk jamuan ini.
Setahun skali jamuan ni seronok la bdk-bdk taska nih!
Sebab time ni la nak melaram.


Jamuan taska

Anak-anak taska


Opsss.....
Tak lupa jugak anak dara saya!
Mesti beraya jugak sbb dah 1 taska dgn abg dia kan.
Hehehe...



Si Comel Mama..

Dgn ibu taska

Sebenar nyer ibu bapa tak terlibat skali dgn jamuan ini..tapi....
Disebabkan saya tiap hari pergi menyusukn Sufiya sempat jugak la ambil-ambil gambar nih!
Kekekekek.....

Mama posing lebih!

Hahahaha...lepas tgkp2 je gambar 'dihalau' cepat-cepat.
Ye la kiter paham jamuan org kan!
Okey la cukup disini saje...

Ta ta ti ti tu tu..



2 comments:

Wina Momma Kira said...

hahaha kelakar la ayat Izwa 'jamuan orang kan' :-)

boypren Kira, Syahmi macam biasa tetap hensem...Sufiya pulak comel berbaju kurung love love tu...

Mrs.Eady said...

hehehehe..sbb diaorg asyik bg hint suh blah tu yg ckp mcm tu.hehehehehe......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang