thumbnail

Friday, October 29, 2010

Toncet?


Heheehhee...takde rambut tapi nak jugak toncet!
Ni semua kerja ibu pengasuh Sufiya la ni.
Dia geram hari-hari asyik ikat rambut anak org lain je anak yg dijaga takde rambut.
Kekekekeekke.....ye la dah Sufiya sorg je perempuan yg dia jaga lagi 2 tu bdk lelaki.
Jadi nyer sikit pun sikit lah dia tetap nak cuba ikat jugak.
Mase dtg susukan Sufiya tergelak-gelak tgk sbb memang kelakar giler!
Sian adik takde rambut ye..?
Hehehe...nnti besar sikit ade la kan adik comel nih!

Biler gelak-gelak dia pun gelak sekali!

Comey ke kelakar?

Hahahahahaha.......

3 comments:

ibudhani said...

comel!!!!!

ashra said...

alalalaaa..comeyyyy nye die.hehe

Mrs.Eady said...

tomey ke mcm mama dia tak?kekekekee....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang