thumbnail

Monday, November 15, 2010

So Busy...

So busy nk setelkn kerja sebelum cuti balik kg nih.
Itu pun kalo dpt cuti kalo tak dpt ku cuti gak..kekekeke..sbb tiket dah dpt okey!
So tak dpt jenguk umh kwn hari ni..
Tgk la ptg-ptg skit nnti kalo sempat ku terjah okey!

Ta ta!

6 comments:

ibudhani said...

slamat mmbereskan keje ye!!!! selamat ari raye!!!!

wahida said...

selamat bercuti dan selamat hari raya izwa!!!

Mrs.Eady said...

ibudhani : tq tq tq..:)

wahida : nak bercuti yg tak berapa nk cuti nih!eh...lupa plakk..kalo aku nk pg bandung ko org prtamam aku cari sbb aku nk tau segala nyer dr turun airport smpai la bilik hotel trmasuk abg budi okeyy...kekeke..

syazharchoixee said...

AMBOIIII...syoknyer die..nak bercuti..
besh besh beshhh!!!!

NM02 said...

rindu kat awak jugak. hehehehe..

NM02 said...

alamak, silap klik komen. nak komen n3 atas tu. tak pe la ek. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang