thumbnail

Tuesday, December 21, 2010

Akhirnye...

Akhirnyer dapat jugak jmpe Pak Utih secara personal.
Biase berjumpa dalam forum Ratuhati je.
Berbincang soal rumahtangga,lelaki & perempuan serta hal-hal menguruskan dlm rumah tangga.
Orang nyer sentiasa tersenyum, teramat laaaaaa kelakar!
Penah gelak ketawa mase ceramah tu.Hahahahaha...

Mula-mula tak sangka itu Pak Utih tapi biler kwn ckp itu la org nyer baru la saya percaya.
Tak sangka sgt-sgt sebab biase nyer ceramah Pak Utih kene bayar.Nak tau mahal jugak laaa tapi yang ni free je sebab Pak Utih dtg atas jemputan office saya.

Ohhhh.....lupa bkn semua kenal.Sory..Heheeh..biase yg kenal Pak Utih ni kwn-kwn Ratuhati jek.
Ni la org nyer...



Tak rugi menghadiri ceramah tu sebab biase saya jarang pegi ceramah-ceramah nie.
Hehehehe..malas pun ade!Ceehhh...ade jugak org mcm nih!

Pssttt...bnyk tips dpt tau mase tuh!Heheheehee...

4 comments:

wahida said...

alamak, sori x kenal...kalau shah jaszle tu aku kenal la....muahahahaha!!!

izwa, aku tag ko neh...amek jgn x amek...

Mrs.Eady said...

dah amik darling!tq...;D

NM02 said...

gud luck yeee

Mrs.Eady said...

nmo : tq...:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang