thumbnail

Wednesday, December 22, 2010

Busha Dr Mak Angkat

Busha


Smlm kan...ade la laki org tu dtg kat office saya nie..Dtg jual Busha,stokin...
Jadi saya ni pegi la cuci mata lagipun saya ni tak pernah beli busha & anak-anak saya tak penah pakai busha nie.
Tapiii...disebabkan laki org tu yg jual & kebetulan ade stokin sebab saya memang tgh cari stokin anak saya jadi saya beli la 2 stokin & 1 busha utk anak dara saya tu...
pastu laki org tu ckp "beli 1 busha dpt free 1 lagi dari wahida."
Aikkksss.....saya ni terus la pandang laki org tu dgn muka yg terperanjat & mcm tak caya.
Mcm...eh eh..saya salah dgr ke nie??
Pastu laki org tu ckp lagi..."betul...kalo beli 1 busha dpt free 1 busha lagi dari wahida"

Ohhh....mak angkat anak saya yg hadiah kan...so nice!so sweet!Colour pink i like!
Sgt-sgt like..hehehee...
Sooo...balik ptg lepas mandikan anak dara saya tu terus la saya pakaikan..

Secara rasmikan nyerrrr....
tada!


Muka happy pakai busha.

Gelak-gelak!

Senyum lagi..

Dah ngantuk dah..

Oh oh...sebelum tu saya nak bgtau yang laki org tu kan..taraf-taraf bos saya tau.
Jadi saya sgt segan dgn laki org tu.Dia org besar saya org comel-comel jek jadi malu la saya.

Hehehehe....sory la beb laki ko bekas bos kat department aku dulu jadi aku segan leerrr.....!!
Soo...wahai wahida terima kasih bnyk-bnyk ke atas pemberian itu ye..Aku suka sgt-sgt tau.

Opsss....sebelum anak dara tu tertido ni aktiviti dia!




Main dgn abang dia la sebab dah takde kwn lain jadi abang pun abang la!
Adik pun dah pandai fire dah pandai jadi ultraman!

5 comments:

nieda said...

comelnye...cekci

Mrs.Eady said...

nieda : so cutekan busha tu?hihihi..

wahida said...

tima kasih buat n3 ni...ala...aku hadiah busha jer...yg penting sufiya hepi...comel sgt sufiya ni...harap aku dpt jumpa jugak budak kecik comel lote ni satu hari nnt...

Sidratul Muntaha said...

huha
\busha lengging ni ade 5 helai kat umah
dari ara lahir smpai skunk tak penh gnti lagi sbb kualiti n ara tak beso2!
ahaahha
seronok tol dpt adiah tuk anak2kan?!

Mrs.Eady said...

wahida : i terharu u..heheeh..sbb i tak penah rase nk pakaikn busha nie tapi biler dh pakai 1 ni i rase nk pakaikn lagi.hehehee...

sidratul : best best best org bg hadiah nie.heheheehe.....takpe takpe nnti ara beso msti cute biler pakai..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang