thumbnail

Friday, December 03, 2010

Demam...


Kami 1 family demam & batuk kecuali mr.hubby je yg tak sakit...
Syahmi demam teruk, Sufiya dah okey sikit, ibu demam & batuk teruk..
Skrg ku pulak sakit...demam & batuk sampai sakit-sakit bdn..

Cepat la fasa ni berlalu..sebab tak tahan tgk anak-anak tak sihat..dan harap-harap mr.hubby tak dijangkiti sakit kami ni sebab sape pulak nak jaga dia kalo saya sendiri pun dah tak larat nak bawak diri...

Cepat la sembuh anak-anakku....cerialah kembali!

4 comments:

Wina Momma Kira said...

ala ciannya..satu 'pakej' la nie? susah kan kalau kite sendiri jatuh sakit? mane nak jaga anak lagi...

get well soon ye semua!

wahida said...

korang cepat sihat tau!!! x sanggup dengar sufiya sakit...huhuhu....

ayu said...

alahai..siannya...cepat sembuh ye izwa...take care ..^_^

Mrs.Eady said...

wina : tq...skrg ni hrp kat hubby je..sbb dia je yg okey lagi skrg nie..

wahida : itu laaa....darling tu merengek jekkk nk peluk tiap mase je kalo x sihat..syahmi jenis baring jekk..

ayu : tq..hope fasa ni berlalu cepat laa...x larat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang