thumbnail

Tuesday, December 14, 2010

Ini Mcm Pun Ade Ke?












Hah...ape cite kalo tiap kali amik gmbr mcm ni je aksi nyer?
Haduiii laaa...kdg-kdg penat ckp buat lain tapi mcm ni jugak aksi nyer.grrrrrr.....geram!
Ishhh....fanatik ke?
Dari buku abc,buku kaler,buku titik-titik,colour pensil,pensil,pensil box,stiker,botol air,beg smua ultraman!
Mainan x payah ckp la dari sekekcik-kecik ultraman smpai sebesar-besar ultraman ade kat umh tu tinggal yg kat Chow Kit tu jek x beli lagi.Hahahaahhaaa.......jgn terperanjat Syahmi pernah beli jajan ultraman.
Alaaa..dia mcm twisties gak tapi gmbr ultraman.Huhuhuuu...haru anak ku sorg nih!
Harap-harap esok besar dia tinggakan semua nie.
Okey ultraman mama?

Gambar selingan anak dara comel itu.

5 comments:

Sidratul Muntaha said...

gelak ajerlah daku tgk gmbo ultraman si syahmi nih.
ahahahah..
ni mmg betul - betul peminat ultraman tegar..
huhuhuh

wahida said...

huh...dah mcm anak saya si abang tu...suka dgn otomen...tapi x de la setiap kali bergambar gaya otomen je...syahmi ni namanya fanatik ni beb...comel ape?

Mrs.Eady said...

sidratul : tegar giler dah nie..:D

wahida : skrg ni tiap kali nak amik gmbr..tension je kdg-kdg kene pegang tgn dia tuh!hahaahahaa...

Wina Momma Kira said...

hahah kelakar ok tgk aksi ultraman syahmi..plg x tahan masa photoshoot tu pun nak jugak buat aksi ultraman :-)

Mrs.Eady said...

Wina : penat mulut ckp xmo buat mcm tu xmo nnti gmbr tak lawa...lagi dia buat ade laaaaa.....hahahahaa....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang