thumbnail

Wednesday, December 29, 2010

Otomen Pun Kene Belajar!


Study.



kacau dah!


Dia pun nak belajar.

Mcm pandai baca dik..

Ha....tgk otomen pun kene belajar tau!
Jgn tak tau..ade mase dia pun kene belajar kene baca buku.Hehehehe...kene seimbang la kan kalo tak kang mcm mane nk pandai.Layan otomen layan gak tapi kalo tak baca buku sory la nk dpt tgk otomen!Sory..bab-bab ni memang mama garang!No kompromi.Hehehehehe......

Tapi susah nak ajar sebab nyer raksaksa kecik ni selalu kacau.Hihihihi...sape lagi kalo tak adik Syahmi ni.Dia pun nak baca jugakk..biler bagi buku lain tak nak!Nak jugak buku abg dia tuh..biler tukar buku lain yg kat tgn abg jugak dia nak.Hmmm.....adik ni ganas la!Itu yg slalu Syahmi ckp.Hahahaha...ganaz ke dik?

abg syahmi..

So far..perkembangan Syahmi same je dgn bdk-bdk seusia dia tu.Dah kenal abc,no,colour,bentuk,benda,siap blhe hafal lagu-lagu la.Kalo tak takkan bleh hafal ape yg otomen ckp.

Alhamdulillah...anak-anak membesar dlm keadaan gembira walaupun kehidupan kami tak berapa nak sempurna.Kami pun gembira dgn keadaan kami ini.

Syukur padaMu Ya Allah..

3 comments:

wahida said...

rajinnya anak2 ko izwa...bagus mcm tu..si sufiya pun tumpang sekaki lak tu...geramnye tgk...

ayu said...

betul tu izwa...
bila ajar hariz pun
danial mesti nak "kacau" sama..
kalau tak layan,
apa lagi, mengamuk laa..hehe

Mrs.Eady said...

wahida : mula-mula liat gak si abg tu tapi sbb mama dia garang gilerr..kekeke...lame-lame dia dh biase.ade mase kene belajar ade mase baru bleh tgk otomen dia tu..:D

ayu : saem la nieeeee...huhuhu..nak gak buku yg abg pegang biler bg buku tu abg amik lain dia dtg balik amik buku abg dia tu..kekeke..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang