thumbnail

Thursday, January 27, 2011

90 Sudah!



Alhamdulillah.....follower saya dah 90 org.
Tak sangka sebab niat berblog ni utk diri sendiri je pastu mula start berkwn skit-skit..
Heheehehe..ape pun saya sgt gembira hari ni sebab no ini.

Pssstt......msti korg gelakkan sbb follower korg lagi ramai.Hahahahaa....

5 comments:

wahida said...

eh, aku x gelak kan pun, aku tumpang bangga...90 tu ramai la..congrate ye...
cantik umah baru ko...

Mrs.Eady said...

WAHIDA : tq tq tq sbb tak gelakkn aku.huhuu...sebab nyer kalo nk dibandingkan dgn korg mmg korg power ler...:D

ppstt..cantik ke umh ku ini?

~ yus ~ said...

Cantik rumah baru. Tahniah dah ada 90 follower...

Mrs.Eady said...

kak yus : terima kasih bnyk2..:)

syazharchoixee said...

amboii sekejapnyer dah 90 beb...aku apasal tak gerak2 yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang