thumbnail

Monday, January 24, 2011

Al-kisah anak ku ini!




Hah...agak-agak ni fanatik tahap ape nie?
Hihihihi...dr yg kenit sampai yg besar.Tinggal yg tinggi abah dia je tak boleh nk beli!
Hahahaha...ala yg kat kedai kat Chow Kit tu la..yg tepi jln tuh!
Oppss..pada sape-sape yg tau la kedai tuh.

Huhuhuu....segala mak nenek semua otomen daj nih!
Dari baju,seluar,sweater,suar dlm,stokin,pensil box,kaler pensil,buku,botol air...ape lagi semua otomen lah!
Cd cerita tak payah cerita laaaaaa...........bleh buka kedai sewa cd otomen la bnyk nyer!

Tapi...tapi..tapi..nak bgtau nih ade 1 lagi yg terbaru!
Tgk nih!

*

*

*

*

*

*

*

*

*


Hah!Hp BB ko!
Hahahahahaha...otomen pun nak pakai BB gak ke??
Syahmi oh Syahmi..anak lakiku sorg nih!

7 comments:

wahida said...

hahaha...punya fanatik! syahmi sgt comel lor...

~ yus ~ said...

bagusnya Fahmi. Semua otomen masih terjaga rapi.

Abid anak akak rasa sama banyak kuantiti otomennya dengan Fahmi tu. Yang besar je ada 3, belum yang bentuk bantal. Tapi majoriti banyak dah tak cukup sifat, kaki takde, kepala tanggal, tangan tercabut...huhu

Ganas Abid main, betul2 dia lanyak otomen tu. Kan bagus kalau Abid main macam Fahmi...huhu

Mrs.Eady said...

wahida : fanatik tahap gaban dh nih!tapi nasib la yg lain pun dia ok jugak..if kiter suh buka buku pun dia ok jek..:D

kak yus : syahmi ni mmg cermat org nyer..kalo tgn otomen tu trtanggal ke jenuh la dia pakse abah dia gam gajahkn benda alah tu.kekekekeke....

ibudhani said...

amboii dasatnye syahmi...mcm2 jenis otomen....suka sgt ye dia otomen...kiut!!!

Mrs.Eady said...

ibudhani : budak ni mmg extreme kalo bab-bab otomen tapi nasib la ini otomen ngaji pun nk baca buku pun nak..hihihi...

E.d.Y said...

otomen..bb pun otomen tu...mmg kipas susah mati ni..huuh

Mrs.Eady said...

e.d.y : hahahahaha...mmg die hard fan giler lah anak laki yg sorg nih!;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang