thumbnail

Friday, January 21, 2011

Contest by Me : SAya Fobia Dengan Dot Dot Dot


Di tag lagi...oleh...Farzly.
Weii...nape la ko tag aku benda nih.Ishhh...hampir nk muntah la aku nie..
Memang tak tahan walaupun tgk gambar okey!
Isyyy...la....tapi kene buat jugak la sbb kau dah tag aku.
Heheheheh..


Okey okey...

Aku fobia dgn nih!

Ular!!!

Isyy....aku fobia sebab pernah masuk rumah & aku yg nmpk!!
Huwaaa...takutttt....!!!

Ni pun sama!

Cacing!!!

Eeeeeiiiiiiiiiiiiiiii....geli la weh!!
Nak muntah!!Sebab dulu mase aku kecik sepupu aku penah letak kat tapak tgn sejak tu mmg aku tak boleh tgk binatang nieeee......eeeiiiiiii................
Aku tak sukaa sebab geli laaaaaaaaa...........ntah la...geli laaaaaa..!!!!

Yang ni pun sama!

Lipan!!

Ya allah....aku mmg takutt ngn binatang semua kat atas nie...Kalo jmpe ke nmpk ke mcm nak nangis laaa...
Benci laaaaa...eeeiii....geli laaaa.....yarrkkk!!!!Terbayang-bayang dia merayappp..Arrggghhh....

Nak tag sape nie...haduiii laaaaa....

2. e.d.y
6. nieda
8. wahida

Okey buat la korg...aku nak pegi muntah!!

3 comments:

~ yus ~ said...

Contest mcm ni pun ada ye..:D

Good Luck izwa.

p/s: baru klik Heartbeat izwa tadi..hehe

Mrs.Eady said...

kak yus : alahaii..tq ye kak.ku pun tak tau ape fungsi heartbeat tu..org letak ku pun letak jekk..kekekeke..:D

sri juju said...

trime kaseh join contest sri juju yaa :))

hehe , all the best !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang