thumbnail

Wednesday, January 12, 2011

:: Jom Join! - Contest Into The Mirror ::




Gambar nyer..


1. Saya dah follow.

2. Entry dah buat

3. Cerita nyer..saya di tag oleh Farzly & kalo nak tahu ini la 1st TIME saya ambil gambar sendiri melalui CERMIN okey.....mcm pelik pun ade mcm susah pun ade!Kekekekekek....giler nk tergelak amik gmbr sndiri tak tau mane nk tgk cermin ke nk tgk hp tuh!

4. Banner dah letak.

5. Tag 3 org :
** Wahida

6. Dah letak entry dah!

6 comments:

~ yus ~ said...

comelnya tgk izwa ambil gambar depan cermin tu...:)

E.d.Y said...

good luck yer..;)

Mrs.Eady said...

kak yus : comey ke?kihkihkihkih..takde nyer..ishh..(^_^)

e.d.y : tq so much..:)

wahida said...

tq dear, tag aku utk kesekian kalinya...weh, aku banyak hutang tag ni weh...
err, gud luck bebeh!!

Mrs.Eady said...

wahida : sila la bergambar sndiri..lawak sehhh...:D

NM02 said...

errkk... tag lagik?? oh, apekah.. hehehe... ok ok, janji saya akan buat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang