thumbnail

Tuesday, January 25, 2011

Kira..kira...kira...jgn tak kira!


Saya sgttttt sgttttt tak sabar nk tunggu hjg minggu ni.
Kenape??
Saya nak pergi kenduri & terus bercuti bersama keluarga kecil kesayanganku!
Tak sabar tahap nak packing kain baju je hari nih!
Hahahahahahhaa...padahal nak gerak hari sabtu pagi.

Ow...nak pegi mane??
Saya akan ke Mersing selama 2 hari & terus bercuti ke Tiara Beach Resort sehingga hari selasa!
Ni semua sebab godaan Kak Jah a.k.a Wahida & Mek Jah a.ka. niezzareena yg pegi TBR tahun lepas.
Korg tak caya?Sila terjah kat entry diaorg yg lepas mase pegi TBR tu..
Ya ampunnnn amat la tertarik menarik menawan tertawan diri ini!!
Sila la terjah ye!

Oh..kira kira kira masa...pangkah pangkah pangkah kelender dah ni!
Hahahahahahaha....


Korg takyah jeles sbb nyer aku nie jarang pegi jln jauh-jauh nih tapi skali pegi memang jauuuuhhhh!!

6 comments:

~ yus ~ said...

TBR mmg best. Akak dah pernah sampai 2009...

enjoy yourself kay

Mrs.Eady said...

kak yus : ku ni lgsg tak pernah smpai TBR nih tu yg teruja sgtt tu sbb asyik dgr crite org je ni.hehehe..

E.d.Y said...

wah..best tu g holiday..but careful, still musim ujan...laut bergelora

Mrs.Eady said...

e.d.y : itu la..ingt nk pg pulau besar tapi mengenangkan nk bwk anak naik bot seberang ke pulau tu mcm mengerikan jekkk......

anyway tq!:D

wahida said...

jaga sufiya bebaik tau!!

Mrs.Eady said...

wahida : okey bebeh!ni ko punyer psl la racun aku pg TBR.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang