thumbnail

Monday, January 24, 2011

Naik Taraf?


Hari ni saya ke klinik..bkn sakit teruk sgtttt tapi migrain saya dah berlanjutan selama 2 hari.
Mkn ubat tapi tak hilang pun!
Issshh...dari sebijik ku mkn lagi sebijik.
Tak jln jugak...last-last pg jmpe doc balik then doc bg ubat naik lagi 1 taraf!
Haduii...dari 275mg ke 550mg kekuatan ubat itu!
Huhuu....ingt lepas bersalin makin kurang rupa nyer makin teruk la pulak.

Dari ni

Synflex 275mg

naik taraf ke ni

Cafergot 550mg


Doktor kate mgkn sebab ku stress, tertekan, tension or myb tak cukup tido.
Tapi semua ni biase la dlm hidup kita.
Betul tak?

Ape boleh buat redah je la!

pstt...gambar dlm blog ni smua ehsan dr pakcik google okey..:D

4 comments:

~ yus ~ said...

Stress kenapa tu Izwa? Jangan stress sangat ye, kesian kat anak2 nanti kalau Izwa sakit.

Akak selalu fikir begitu, kalau kita sakit, pasti anak2 terbiar, walau stress, kena usaha hepi2 kan diri juga.

Take care...

Mrs.Eady said...

kak yus : kalo ikutkan stress yg biase2 jek..takde stress giler2 pun cm ntah kebetulan cuaca pun x berapa nk elok panas hujan cmpur kuar masuk bgnan sejuk panas sbb tu lg cepat migrain kot..

ape pun terima kasih ye kak..:D

E.d.Y said...

kene cukup2 rehat ni...jgn banyak fikir..makan pun kene jaga

Mrs.Eady said...

e.d.y : tq for the nasihat..i will jaga semua tu okey..:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang