thumbnail

Tuesday, January 18, 2011

Sgtt Stress...



Sgttt stress dgn org yg kuat mengarah!
Sgtt stress dgn org yg tak paham org lain!
Sgtt stress dgn org yg tak pedulikan hati org lain!
Sgtt stress dgn org yg tak nak faham perasaan org lain!
Sgtt stress dgn org yg pentingkan diri sendiri!
Sgtt stress dgn org yg asyik menekan org lain!

Sgtt stress dgn org tu!!
Siang mlm aku stress dgn org nih!!

7 comments:

:: noremy anak rahmat :: said...

izwa..

tarik nafas dalam-dalam...

sabo yer...

Mrs.Eady said...

noremy : tq tq tq....tgh try to chill my self..:D

tgh sabar sbb kang rezeki x masuk pulak..

~ yus ~ said...

alahai..kenapa ni izwa?

Relax ye. Buat kerja biar relax, asal semua beres. Pedulikan orang tu...

Apa pun moga mood izwa kembali ceria ye...

Mrs.Eady said...

kak yus : sedih pun ade sbb org yg kiter hormati org yg kita jaga tapi x peduli hati perasaan kita..:D

mrsharis said...

sabo dik..biarkn dia dgn dunia berlagak dia tuh :)

Erk..klu berlagak tak susahkn rg takpe kan, ni berlagak yg menyusahkn org lain..hurrrmmm..

ibudhani said...

Izwa, sbr ye ...tarik napas pnjng2 ek...go izwa go!!!!

Mrs.Eady said...

kak liya : tgk muka dia pun mcm nk muntah!ayakkk...huhuhuhu....

ibudhani : fuh fuh fuh fuh..mcm nk bersalin la pulak.kekekek...:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang