thumbnail

Tuesday, January 11, 2011

Tak bersyukurkah aku nie?



Tak tahu nak ckp mcm mane psl hati nie...
Ya allah..tak suka nyer rase mcm nie..
Nak kate sedih pun ade jugak sikit..nak kater marah pun ade jugak tapi lebih kepada marah pada diri sendiri sebenar nyer!!Mcm tak bersyukur pulak saya nie!
Ishh...tak baik nyer perangai saya nie.

Hati oh hati...kenapa kau mcm nie..
Mata oh mata kenapa kau mcm nie..
Jiwa oh jiwa kenapa kau begini..

Wahai manusia bernama Nurul Izwa..bersyukurlah dgn apa yg kau ada,bersyukurlah dgn nikmat yg diberi olehNya,bersyukurlah dgn segala benda yg dtg dariNya..
Dalam sekelipa mata semuanya boleh diambil dari kau wahai manusia bernama Nurul Izwa..
Wahai hati yg dimilik oleh Nurul Izwa..cepatlah kau sembuh..
Wahai jiwa yg dimilik oleh Nurul Izwa..cepatlah kau kembali seperti sediakala..

Ya allah ya tuhanku..aku bersyukur pada nikmat yg diberikan olehMu, Ya allah yg tuhanku..aku bersyukur padaMu dgn segala pemberian Kau padaku..Hambamu ini bersyukur dgn dgn pemberianMu yg paling bermakna pada diriku ini iaitu keluarga kecilku itu..Ya allah ya tuhanku berilah pinjaman ini kepadaku sehingga ke nafas terakhirku..Ya allah ya tuhanku ku amat bersyukur padaMu...

6 comments:

syazharchoixee said...

beb... apersal nie? jiwa kaco ker?
prob keje ke personal...
takper..be strong coz aku pon baru jer telepas dari siksaan jiwa..
yang penting hubby selalu dibelakang kiter supaya kiter makin kuat dan kuat...sehingga berjaya dengan JAYANyer...insyaallah izwa..ko boleh!!!!!

NM02 said...

naper ni dear? kalu ada yang tak kena, amek air sembahyang dan mengaji ye. insyaAllah... tenang rasa jiwa kamu tu.

~ yus ~ said...

Ya Allah, perkenankanlah doa dari hambamu Nurul Izwa. Semoga hatinya akan lebih tenang selepas ini..aminnn.

wahida said...

bykkan beristighfar dan muhasabah diri..bersyukur lah dgn segala pinjaman dariNYA...

maszmadi said...

ada masalah ker, cianyyer..... mohon la pertolongan dengan Allah, insyaalah akan dibantu.. dah, x mor sedih2, k

Mrs.Eady said...

tq semua..insyallah akan okey kembali seperti biase...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang