thumbnail

Monday, January 03, 2011

Yuran Taska Syahmi.


Disebabkan ku bnyk mase hari nie & teramat bosan la hari nie saya tambah lagi entry lagi!
Sebenar nyer target 1 hari 1 entry kecuali hari cuti.
Haahahahaa....blog pun ade cuti tau!

Okey okey...
Oleh kerana bnyk sgt masa hari nie..saya dgn rajin nyer pegi byr duit taska Syahmi.
By the way..Syahmi dah tukar kelas.Yeayy..kelas belajar sambil bermain.
Mama dia yg teruja terlebih!
Hihihihi....rase nyer semua mak mcm tu kan?

Surat utk mama.

Senarai yg perlu dibyr.

Dah setel!

Pejam celik pejam celik sekejap ke masa tu berlalu kan?
Tak sangka tahun ni Syahmi dah nak masuk 4 tahun bln Jun nie.Tak sangka dah anak sebesar ini....tapiii...paling tak sangka saya bertambah tua!Hahahahahaha......

Ada anak besar mcm ni memang mencabar,bkn dari segi duit tapi dari segala segi.
Percakapan kita percakapan dia, pembelajaran kita pembelajaran dia & mcm-mcm lagi la yg kita kene belajar jugak sama mcm dia..
Kita nak kene ajar dia erti hidup sekaligus kita belajar utk diri kita sendiri.
Perbuatan,perlakuan,percakapan kita semua nak kene jaga sebab memang dia mengikut skrg nie, ada baik nyer sebab sekaligus kita jadi mak bapak yg baik juga.Hihihihi......

Syahmi skrg ni memang pandai ckp tapi kalo depan org lain dia tersgt-sgt la pemalu!
Issyy...dia hero kat rumah jek tapi kat luar pemalu.
Pemalu sgt!!Hihihi....mcm mane la nak ngorat awek nnti kan?

Syahmi Irsyad

Harap-harap Syahmi akan membesar menjadi anak yg baik,soleh serta mendengar ckp.

Psssttt....tadi intai dia kat kelas tgk dia tgh kaler-kaler buku!Hehehehe...

6 comments:

ayu said...

bertambah tahun baru, maka bertambah la usia anak2 n diri kita kan..

Mrs.Eady said...

ayu : yup...rase mcm x caya je umur thn ni 29 thn!haduiii...

NM02 said...

mcm tu le kalu ada anak.. tak pe, moga anak2 awak mengenang jasa kalian bila dah besar esok.. amin..

Mrs.Eady said...

nmo : insyallah hrp2 mcm tu la.ni semua resit kene simpan esok beso bleh claim balik!hhahaahaaa....

halimatun said...

hensemla syahmi ni...hehe

Mrs.Eady said...

atun : hensem tapi pemalu yg teramat!!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang