thumbnail

Wednesday, February 23, 2011

Air Asia Kembali?


Yehaaa...saya dah tempah!
Saya dan kwn-kwn saya!Tapi lambat lagi looorr...heheehhe...bln 2 thn depan beb!
Haittt....sempat la nk kumpul duit ke ape ke...
Btw..teruja sebab ni 1st time nak buat pasport nnti.Hahahaha...kelakar tak dah nak dekat 29 thn pasport pun takde?Ngeee...takpe la ye..biar lambat tapi ade la jugak ye tak?

Fuhh..siap buat stiker kat tepi utk countdown wey..hihihhihi....
Lepas ni nak cari yg dlm m'sia pulak utk percutian thn nie.

So..kwn-kwn ade cdgn tak nk pegi mane ni?
Teringin nak pegi Penang sebab tak pernah sampai ke sana tapi hati ni lebih kepada nak pegi pantai...
Manukan oh manukan..redang oh redang...

4 comments:

IDAZS said...

seronoknya, pergi mana tu izwa :)

♥ Mrs.Eady ♥ said...

IDA : KE KRABI LA KAMI NNTI.HEHEHE..

ashra said...

owhh..so,izwa ni 29thn la ye.sama lah kita.sori,terpanggil k.izwa.actually terikut2 org dlm RH bila brak.kdg tu tatau yang mana sebaya..

wahhh..krabi.teringat,hubby teringin nak gi sana.tah bila la nk gi nye kami lak..

♥ Mrs.Eady ♥ said...

ashra : jom join kami!heheeheheh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang