thumbnail

Friday, March 25, 2011

dah jumpa!

ni dia!
bkn dpt ape pun actually dah jumpa syampoo sufiya yang di suggestkan oleh idaz!
hehehe..saje buat gempak je lebih!
ni masalah saya nie..cik abang saya tu cdg nak botakkn rambut sufiya hari ahad nie..tak terbayang la saya anak dara tu botak!!haduiiii.......jadi bnyk la cdgn dr kwn-kwn kat fb biler saya post tadi..
yang paling best idaz suruh pakaikan syampoo himalaya jekk...so ape lagi terus la pegi sogo cari!
so dah jumpa..balik ni nak terus pakai kan...hehehee...nak selamatkan rambut anak dara!harap-harap cepat la berkesan sebab kesian anak dara ni rambut pun ala ala jekkk...harapkan hairband je dpt selamatkan penampilan dia!ahaks.....:)

tgk..takde rambut...

see..hairband penyelamat keadaan!

satu lagi berhairband.

so..harap-harap cepat la rambut nyer tumbuh sebab sebenar nyer mama dia tak sabar nak toncet toncet rambut anak!heheheh...asyik tgk rambut anak org ikat sane sini comel sgttt!geram....

btw...tq idazs & kwn-kwn lain..xoxoxo...

10 comments:

IDAZS said...

selamat mencuba!

harap berkesan untuk sufiya. Coz bila tgk rambut sufiya ni mmg sama macam Zarin dulu.

syok guna syampoo ni sebab wangi. Zarin tiap kali mandi daku syampookan. hahahahaha

wahida said...

si sufiya ni walau x de rambut pun tetap comel hokeh...
aku tetap sayang dia...

nuyue said...

makin ciut & comel laa sufiya lepas ni..nak booking boleh tak?heheheh...
semoga syampoo ni boleh melebatkan rambut sufiya

ida cayang said...

wa kalau syampo tu berjaya lebat kan rambut sufiya.....ko kena promote lebih2 tau syampo tu...nak gak aku tgk rambut sufiya lebat...pas ni mama soping hair clip dgn getah rambut le plak......

Hanis Azla said...

harap2 shampoo tu sesuai utk sufiya..

ashra said...

hehe.comel je budak2 ni =)
insyaallah,mmg ada dgr gak feedback baik2 ttg produk himalaya ni.moga berkesan tuk sufiya ye..

Yan said...

akak suka pakai brand ni. tak runsing halal haram. ubat2 dia pun bagus.. Hubby consume supplement dia.

♥ Mrs.Eady ♥ said...

idazs : harap lepas ni rambut sufiya mcm zarin laaaa...lebat! :)

wahida : ko memang..hehehe..botak pun takpe ek...

nuyue : hhaahaaa...menantu in future ek...psstt..hero mu pun hensem lorr...:)

♥ Mrs.Eady ♥ said...

ida : tu la..asyik tgk anak ko je rambut lebat..hehehe...jeles tau :)

kak hanis : hope mcm tu la...tak sabar nk toncet nie..hihih...

♥ Mrs.Eady ♥ said...

ashra : harap berkesan la sgt..hehee...lagi comey kalo bertoncet..:)

kak yan : izwa baru tau psl syampoo nie..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang