thumbnail

Friday, March 11, 2011

Sedih sebab ku sayang sgt!


Pagi tadi pakai jam tak sedar la ade yg tak kene..skali nak check pukul berapa..hah!?
nape jadi mcm nie!?huwaaa.....terus rase nak nangis!
ku sayang sgt jam nie walaupun jam kawin lagi mahal dari jam ni...
sedihh.....en.hubby ckp takpe la nnti antar betulkan je la..
Pagi tadi dah perasan syahmi ade main tapi x jatuh pun mgkn takde rezeki..

Sedih sgttt...tiada tukar ganti tau jam ni sebab jam ni hadiah dari en.hubby..
saya sayang sgt jam ni....sgt sgt sgt syg...

tgk la...ape dah jadi..

*

*

*

*

*

*

*

*


.love tu dah tercabut..dah lari!

agak-agak boleh okey balik tak?
sop..sop..sop...sedih!


14 comments:

IDAZS said...

bawak g kedai, kin dia boleh betulkan.

mmg sayang lebih-lebih lagi suami yang bagi ;)

NM02 said...

boleh tu. nnt orang kedai tu bukakan cermin jam tu

ieda said...

alor2 mintak cik hubby beli yang baru yer cayunk :)
dah x moo sedey2 ...

ashra said...

izwa..sama gak.dulu aleesya gi ketuk jam kawin saya,smpi tercabut bulatan cam love tu la..gi la gam kat kedai jam..pastu sama gak tercabut lagi.last2 trus keluarkan je bulatan tu.hehe.puas hati den.

sabo la ye.hehe

✿ etiey erywan ✿ said...

rasanya boleh betul. cuba bawa g kedai dulu :(

ayu said...

insyaallah boleh repair lagi tu..jgn sedih2 ye..

wahida said...

tu boleh repair tu...

dulu anak aku si adik main jam aku sampai cermin pecah lagi teruk ko...huhu...

ajumohit said...

hehehhe dia mintak beli jam baru la tu izwa...aju tag izwa utk join GA tau...

nieda said...

boleh betulkan blk rasanya...

♥ Mrs.Eady ♥ said...

ida : hrp2 boleh la....syg sgt nie..

nmo : hopefully bleh kan..

kak ieda : jam ni takde galang ganti kak...nostalgia nie..hehehehe....

ashra : ku ingt pun nk suh keluar kn jek love itu..hehehehe...

♥ Mrs.Eady ♥ said...

etiey & ayu : mmg ku doa2 boleh dibetulkan...

wahida : kalo pecah la mmg ku meraung tadi...hahahahah...

aju : takmo jam baru...:(

♥ Mrs.Eady ♥ said...

nieda : itu laaa..hrp2 boleh laaa...

miszes ugly said...

sweet nye.
hmm.boleh baiki lah.
jangan sedih2 :)

~ yus ~ said...

boleh betul tu izwa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang