thumbnail

Monday, April 18, 2011

:: idazs punyer hal... ::

gara-gara pn.idazs kita ni la skrg ni saya dah giler produk ni.
syok ow biler tgk hasil nyer..dari takde sampai dah bnyk dah.
rase tak sabar nak tunggu raya!

dari try kat anak skrg ni saya pun dah gunakan nyer..
skrg dah takde gugur lagi,dah cantik skit dah i nie..hihihhihi....
kwn-kwn pun boleh la cuba...

ape kebenda nyer?
ni..

*

*

*

*

*

*

*

*

*



syampoo himalaya!
yes....dari rambut anak dara mcm ala-ala jek skrg dah okey dah.

2 bln lepas

2 hari lepas

bnykkan rambut sufiya?dah namapk panjangkan?
tu yg tak sabar nk tggu raya sebab boleh ikat rambut dia!yeayyy...
saya pun dah guna produk ni.dah dekat sebulan so far yg nmpk ketara nyer ialah rambut saya dah tak bnyk sgt gugur.suka sgtttttttt!

thank you so much idazs sebab perkenalkan produk nie.
skrg tak tukar lagiii dah!

10 comments:

NM02 said...

leh la try kat anak buah saya bambam tu. dia pun rambut ala2 gitu..

Eta said...

wah..best..nak cari jugak la..sbb rambut byk gugur la..n nak try kat ira jugak..

Fara said...

bior btol izwa..nak terjah blog idazs..nk lumur kat kepala anak dara ku si Filzah..

ieda said...

waa mujarab nie .. akak ada jugak alami masalah rambut gugur nie .. sedih , agaknya faktor usia koot :)

hermm leh try cari nie ...

risa said...

wahhhhhhhhh...bagus ye produk tu!
sayammmm akk tag ye
http://hasrisa.blogspot.com/2011/04/i-love-my-contest.html

wahida said...

weh, rambut aku selalu gugur tau...nak try la...

IDAZS said...

phewittt.. glamer kejap kat umah izwa ni. mmg bestkan syampoo ni, zarin dulu cam sufiya la rambutnya.. punyala risau kot2 rambut jarang bila besar nanti, tu yg try himalaya tu..memang bestkan..lepas ni confem sufiya asyik bertocang je.. tanx babe wat entri special ni. terharu ai. sharing is caring ;)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

xde pengalaman jaga anak lagi... hehehe

ashra said...

berkesan cepat eh izwa..
bagus skali..

emm...good! cepatla panjang rambut sufiya nanti.tak risau daa..

Cikyan bini MrRuffey said...

ktne ade jual shampu ni ek??rambut ai ni pun byk gugur...nyampah tau sbb uma besepah tgk rmbut ade merata..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang