thumbnail

Tuesday, April 26, 2011

~ kerana mereka!! ~

kalo nak tau kerana mereka ni la saya meraban pegi beli jugak!
haiitt...walaupun en.hasben bising sb kete dia busuk ku redah jua!
ku bungkus smpai 3 plastik pun bau dia memang kebal!
ahaks.... :)
kerana kamu la mek jah aka wahida & cik jah aka niezzareena oiii......!!
huhuhu...ku redah juaaaaa beli benda ni!

durian!!!!!

benda yg buat ku sakit kepala...huhuh...sory abg..

18 comments:

ayu said...

tapi sedap kan??hehe..

Yan said...

semua blogger rasanya dah kena demam durian..

akak tak dapat makan durian, dapat makan serawan durian pun cukup dah.. sedapppp

risa said...

wow weeeeeeeeeeeeeeee...
doyan takleh sorok kan..
kalo idak mau2 balun sensorang:)
dear..buang le word verification tu ye..letak NO

Aziah said...

saya suke jugeee

ashra said...

tunggu musim durian kat kg,mmg tak abes makan..hehe

etiey.com© said...

hehhe... mula2 ingtkan roti bun.. upanya doyan!

fisa othman said...

durian oh durian...di mana2 durian kann...best kalau d buat bubur & serawa...yummy!!

***hehehe irfan kata 'ushukk arr'...konon nak ajar dia makan...dia tak suka pulakk...

zaidah said...

baunyer memang membuat zai tergoda....sedapppp

nuyue said...

mana2 blog update pasal durian..haku jugak laa yang xmerasa lagi...ditambah dgn keadaan sekarang lagi laa tak berani nak makan..huuaaawww..durian bila lah aku dapat makan kamu..heheh

wahida said...

hahahaha!! sekali lagi blog aku menjadikan korang semua terliur...ko tak rasa musang king lagi, sedap wooo...

ieda said...

makan sikit jgn banyak2 sbb panas sebab itu sakit kepala :))

ermm sedap2 ekekek

myamyza said...

keh keh durian ni baunye memang menyengat tapi rasanye sedapp.. hari tu suami saye beli 10 ringgit makan sampai demam.. bukan kami ber2 je demam anak kecik kami pun demam sekali.. sbb mase tu dia nyusu badan lagi. pastu nekad tak nak makan durian untuk 2-3 bulan.. kahkah

♥MiZz-siHa♥ said...

nmpk mcm sedap je..

NM02 said...

try musang king la beb! lagi terangkat nok!!!!

Wina Momma S and S said...

wina kalau datang musim durian memang suka sbb dpt makan durian free selalu, ramai kawan hubby yg meniaga durian :-)

IDAZS said...

durian my fevret! nyum-nyum, sendawa bau durian ni ha! :P

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

wow.. durian... saya ni antu durian tau... bagi je la baper banyak... cnfirm saya dapat abis kan.. hehe

nieda said...

sib baik nida dgn husband bknpeminat durian..memang tak makan langsung. Humaira tak taulah nanti bila dh besar makan ke tak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang