thumbnail

Tuesday, April 12, 2011

~ sabtu with love ~

minggu lepas kami main masak-masak kat rumah..
biase nyer kami akan masak sorg 1 lauk..oh..kami ni ialah saya & en.hasben.
tapi yg tak best nyer biase kalo en.hasben masak mesti sedap lagi dari saya!huwaaaa......
saya cuma masak sup su'un with kentang utk kids.

hari tu en.hasben masak ayan sweet sour.so sweet!ahaks.....


ermm..kalo kiter masak dgn penuh ikhlas & kasih sayang mmg sedap kan?
hihiihi..mode jiwang plak pagi-pagi nih!

jom...kiter sarapan dulu sebelum buat kerja :)

6 comments:

NM02 said...

ai mamam nasi lemak dan air rebina jek...

Wina Momma S and S said...

sama kes dgn wina, hubbyky lg pandai masak huhuhuuu

pena rozie said...

sedap nampak

emMJay said...

blogwalking...wahh nmpk sedap jer..huhuhu

IDAZS said...

betul tu, kalu masak dgn kasih syg mmg sedap.

dan satu lagi, lelaki kalau masak pun pasti lebih sedap juga. hahahahaha

ashra said...

btul2..
masak simple pun tapi kalu penuh kasih sayang,makan sesama,leh bertambah2 makannya..kan..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang