thumbnail

Wednesday, April 20, 2011

~ Sgtt minat tapiiii........~

saya sgt minat benda yg berkaler pink..tapi..bkn semua saya boleh dpt.
benda ni idaman dihati tapi saya tau itu cuma idaman yg tak mgkn saya akan dpt..
takpe....angan-angan pun dah cukup sb saya bersyukur dgn ape yg saya dpt & dah ade skrg..hehehe...

cuma kalau lah cik abg saya tu kaya 1 hari nnti saya nak ni!
nak mintak dia hadiahkan kat saya benda nie.

*

*

*

*

*


boleh tak cik abg kalo abg dah kaya abg belikn b ni tau!
hihihihii...
angan yg tak sudah...:)

13 comments:

♥MiZz-siHa♥ said...

salam ziarah n bw pagi kat cni...
hadiah yg menarik tu...hehehe

Eta said...

ngeh!....best tu..

NM02 said...

ape lagi... pujuk la cik abe mu tu lebih skit...

Rin_Aff said...

cantek!!!!

fisa othman said...

walalala chantekk !!!

nieda said...

so sweet..satu hari nanti pasti dapatt

Ina said...

cantiknyaaa... semoga impian tercapai..he.he

Yan said...

Izza, tak payah tunggu kaya lah.. INSYALLAH one day boleh.. kumpul je..

akak pakai style. berkenan, simpan, tenang lagi, dan beli..heeee

Wina Momma S and S said...

wah bling bling!

insyallah boleh tue...

nuyue said...

tak salah pun berangan
mana tahu menjadi kenyataan kan..
mmg cantik cincin tuuu..bling bling gitu..

ayu said...

chanteqqqq...boleh je dear..hehe

ashra said...

cantik cantik..nak jugakkkk...hehe

IDAZS said...

chantekkkkk!!!!
bling2 gitu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang